Excursió Coll de la Mola-Els Cogullons-Mas i Mola de Roquerola-Mola d'Estat-Clot del Llop 22-10-11

Tot i que hi havia un cert risc de pluja, el matí va aguantar-se força i fins i tot va acabar fent sol. 7 excursionistes vam participar en aquesta senzilla però bonica excursió matinal de dissabte.

L'itinerari comença al Coll de la Mola i creua els boscos propers als Cogullons, després de pujar fins dalt el rEfugi, vam passar vora la Font del Mas de Mateu que encara rajava una mica. L'esmorzar es va fer sota els cingles de Roquerola, des d'on gaudíem d'una espectacular vista de la vall del Brugent i els Motlllats. Vam arribar-nos a guaitar des del capdamunt de la Mola de Roquerola envers la clotada de Capafonts i tot seguit vam anar fins el Coll de Viladecabres i passant pel ben conservat alzinar que hi ha prop dels Roquers de la Cansalada vam arribar al Collet de la Cova Fumada des d'on vam assolir la Mola d'Estat. Es feia evident la preocupant manca de pluges ja que la catifa de gespa que hi acostuma a haver estava seca del tot. A partir d'allí agafem la pista que passa vora la Taula dels Quatre Batlles i el Clot del Llop i que ens torna al Coll de la Mola d'on havíem sortit.

Enllaç per veure les fotografies les va fer el Josep Coca amb el seu mòbil.

Enllçac per baixar el track GPS.