Tomb a la Dòvia per Montredon. 10 d'abril de 2016

Cinc excursionistes de la Secció ens hem aplegat per participar al Tomb a la Dòvia per Montredon, excursió organitzada pels Amics de la Muntanya de Pratdip que ha aplegat al voltant d'una cinquantena de persones. El dia s'ha llevat tèrbol i això no ens ha permès gaudir del tot de les grans vistes que es poden albirar durant l'itinerari.

Sortim de Pratdip per agafar el camí que va guanyant alçada cap a les Crestes de la Seda. Poc abans de fer-les hem esmorzat. La pujada per les Crestes no representa cap dificultat tècnica i un cop superades hem assolit eñl Montredon, punt culminat de l'excursió des d'on ens hem fet una fotografia de grup. A partir d'allí anem planejant tot passant per la Moleta de l'Espinal i la Font del Bonic, ben plena gràcies a les abundants pluges caigudes aquesta setmana. Arribem al Collet dels Colivassos on l'organització ens dóna un petit avituallament i tot comencem a davallar passant per les Bassetes i la Font de Ferro. Baixem pel Portell de la Dòvia i poc abans d'arribar al fons del Racó  deixem el camí per agafar el senderó recuperat i que ens ha de dur fins la Cova Gran, una enorme balma excavada al cingle.Desfem el nou corriol fins a tornar a trobar el Camí de la Dòvia que seguim fins arribar a la pista que anem seguint, passant per l'abundosa Font de la Romiga fins arribar a Pratdip. Participem al dinar organitzat per l'organització i ja de tornada cap a Reus, aprofitem per visitar el Salt de la Sabinosa molt bonic gràcies a l'aigua que aquests dies du el Barranc de la Dòvia..

Enllaç a l'àlbum de fotografies

Enllaç a les fotografies dels Amics de la Muntanya de Pratdip

Enllaç a les dades GPS i track de l'excursió